Har alltid kunnat tappa min skalle till marken

Har nu betat av två arbeten av fyra och känner mig inte ett dugg färdig. Jag måste sluta "stressa" så jag tänkte att jag går och lägger mig i tid idag eftersom att jag har lite mindre saker att göra nu när jag blivit lite utbränd. Skulle bara fixa svenskan, engelskan x3, IE, PA och tyska så det blir väl att lägga sig tolv?
Mycket Klaga nu förtiden men det är för att jag är såååå trött varför ska det vara så svårt för vuxna människor att förstå att man blir trött ibland och att det inte GÅR att lägga sig klockan halv nio och vakna halv åtta dagen efter och vara pigg! DET FUNKAR INTE SÅ.
Godnatt havsbands-älskar-autocorect


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0