Du får göra vad du vill med mig

Idag har jag haft två lektioner så det har inte varit en så jobbig dag faktiskt. Man bli lite rädd för att gå och lägga sig när man vet att man kommer gråta på morgonen men jag borde kunna klara den här veckan med energin som är kvar! Vill helst hoppa över veckodagarna så att det bli lördag varje dag känns det som just nu men det kommer ju inte hända så det blir till att gilla läget.
Nu ska jag dricka mjölk(?) och lägga mig, kanske läsa ett kapitel i Geografiboken we'll see Bye!

Jag knäppte lite kort igår när jag testade en ny frisyr vad tycks?

 

Kommentarer
Postat av: linda

faan vad gullig då :D

2012-01-31 @ 12:37:54
URL: http://lindajosefinalarsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0