It can creep up inside you and consume you

Ni äntligen är det fredag och det är jag så glad för! Man orkar knappt gå och lägga sig på vardagarna nu för tin'!

Imorgon ska Charles och Patryk bli firade på söderhielmska vilket jag tycker är ett jättefint ställe men det har blivit väldigt med problem med folk som är under 18, jag känner inte att det är mitt problem men det är ändå jag som är ansvarig och därför blir jag indragen så jag har gått runt och tänkt på hur man ska göra så att alla ska bli glada men det är väl egentligen omöjligt -.-

När jag fyller år finns det en sak att göra och den som inte är 18 får INTE VARA MED! Krogen punkt slut.

Ska hitta på något att sysselsätta mig med nu eftersom att helgerna framöver kommer att vara sopade från fest! Helt sjukt..


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0