kaka på kaka

Nästa helg då blir det fest för hela $$$$$$$!?!)"(=
Jag blir ju helt utom mig här hemma när jag inte har festat på länge, absolut inte en livstil skuren för mig. Det fanns en tid då jag inte brydde mig ett dugg men det handlade nog egentligen om att jag inte riktigt visste vad det innebar att festa. Jag börjar låta ganska töntig i bloggen känner jag när skriver om fest var och varannan dag men jag känner ändå att det är min blogg och det är väl lika bra att jag festar av mig nu när jag vill än när jag blir 40. Imorgon ska jag ha GLOBAL ISSUES som jag inte riktigt ser fram emot, kommer att ha det i två veckor varje dag i skolan då vi ska skriva en uppsats på cirka 25 000sidor. Nu måste jag sova annars blir det inte så roligt på måndaggggggggggggggggggggggggg!
 


Kommentarer
Postat av: viktoria.

25 000 sidor är väl ändå inte helt sant. Carin sa minst 24 999 :s

2012-03-12 @ 18:32:16
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0