Did i Mention?..

Idag har jag äntligen fått pengar och bockat av saker från vill ha/måste köpa-listan! Har köpt två par byxor en tjocktröja som faktiskt är stickad även om jag inte är ett fan av stickat (älskar den so far) och en mer vardaglig topp som man också kan använda till fest. Jag skulle väl egentligen behöva köpa typ fem toppar till men det får jag spara till någon annan vacker månadsklirr för jag har annat att betala också. Vet inte om jag har nämnt här att jag börjat i skolan igen, högskolan den här gången och förhoppningsvis kommer jag fortsätta på samma spår i cirka 3,5 år till sen äre slut. Känns inte så nära just nu direkt men när man tänker på hur fort högstadiet och gymnasiet gick så är det faktiskt inte så långt borta och tänk när man väl är där på slutet av terminen .. Jag längtar 😍


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0