Your body's talking dirty

Sitter på bussen hem från Linda nu efter att ha hämtat mina skor. Skulle från början bara gå två kvarter hemifrån för att lämna en grej till min moster men tänkte att jag lika gärna kunde ta bussen till andra sidan stan eftersom att jag inte hade varit ute så mycket under dagen.
Nu när jag kommer hem måste jag påbörja en liten skriv uppgift på 3-4sidor i Internationella relationer eftersom att min lärare inte gillar när vi elever andas luft på fritiden, läxor ska det vara annars behöver man väl inte andas?
Tur har jag ändå att jag är ledig imorgon också annars hade det varit jobbigt!


Kommentarer
Postat av: F

det verkar vara ett typiskt lärardrag, de tror inte att an har något annat att göra eller något annat ämne att plugga på än just deras!

2011-12-22 @ 00:19:08
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0