Tack du! Jag som älskar kaffe sa mkt NOT

Idag vaknade jag kvart över sex helt unreal att jag inte var sa trött som jag trodde att jag skulle vara för att jag inte kunde sova. Jag tror att jag är allergisk mot nagot som är i luften i rummet jag sover i för jag fick jättesvart att andas sa fort jag lade huvudet pa kudden :o
Har iallafall jobbat i dag för första gangen och det gick väl sisadär bra, jag rensade jordgubbar och körsbär och hjälpte till att städa rum som faktiskt var riktigt mysiga.
Senare idag ska jag ut med min värd och kolla runt lite i staden och kanske hitta pa ngt kul, känns skönt att ha nagon i sin egen alder att prata med nu när man är borta..

Bilder jag har tagit idag :) Första bilden var jag inte sa munter för att jag inte hade ngt att göra pa mitt arbete den andra bilden har den förfärliga historien bakom sig JAG DRACK KAFFE den fjärde och femte är bara bilder pa den fina utsikten här, det är som att vara i ett sagoland med alla berg!
Nu ska jag ga ner och fortsätta läsa Twilligt sa ni far ha det sa bra sa länge!!
Btw Viktoria om du läser detta kan du ju säga till min mamma eller skicka ett mess till henne om att jag inte kan smsa för det inte finns nan teckning men att hon kan läsa här<3

Kommentarer
Postat av: viktoria.

I will sweetie! <3 What's up with the coffee? ;)

2011-06-20 @ 18:27:48
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: linda

skönt att den du bor med är chill , hoppas du har det as bra där kommer sakna dig skit mycket <3

2011-06-20 @ 20:12:37
URL: http://lindajosefinalarsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0