Lell kvinna lell man!

Igår var det fest .. igen. Det var en helt okej kväll men tyvärr slutade den med bråk och någon sparkade sönder en dörr. Jag tycker att det är ganska respektlöst som jag ska dömma, att komma till någon annans fest och förstöra så, det är redan jättesvårt att hyra lokaler i Gävle så ska massa idioter förstöra ännumer så att ingen tillslut kan hyra lokal i vår ålder. BRB --Ska till affären-- 
Anyways så åkte vi vidare ner till stan och gick till interpool, hör och häpna Viktoria kom in! Meeen sen åkte hon ut igen så vi avslutade kvällen där och åkte hem.

Har åkt till affären nyss och köpt hårfärg så hela håret blir som en enhet :) Jag hoppas det blir bra annars måste jag gå runt och se ut som en galning i två veckor because I'm Broke!
Här är bilder från igår


Hot chicas!

Kommentarer
Postat av: linda

kul att ja står och messar på bilden XD måste vart nån heting som messa mig

2011-10-17 @ 17:59:31
URL: http://lindajosefinalarsson.blogg.se/
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1000 personer varje dag :)

2011-10-17 @ 23:19:53
URL: http://smnmode.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0