Tyskland

Idag har vi i familjen bilat hela vägen till Tyskland mitt andra(?) hem. Kanske är det för att jag har drömt om tyskland sen jag var 14ar som jag känner mig sa hemma här för sa fort jag kom över gränsen och sag alla söta stenhus med snickarglädje sa ville jag bara lämna sverige och flytta hit. Jag vill saklart bo kvar i sverige men jag tror nästan att jag kommer att stanna kvar här den här hösten och jobba samtidigt som jag tränar tyskan. Lovar ingen men som det känns just nu sa vill jag bara flytta hit dock ändrar jag mina planer hela tiden sa vi far väl se :) Just nu ska jag bara njuta av att vara här och hoppas xxx att vi aker in till Berlin <3

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0