Making up for teenage crime?

Nu har allt vad "frihet" står för kommit och jag kan ju säga till er som fortfarande går i skolan att det inte är det lättaste även om det är skönt att slippa skolan. Jag vill så gärna minnas den här sommaren innan alla flyttar till olika ställen eller reser osv men man får väl se hur resten av sommaren blir, har ju trots allt bara gått en vecka sen jag tog studenten.

Idag är nog första dagen som jag inte gjort så mycket under "lovet", har varit till Hille och sagt hejdå till Fanny som ska jobba i Rhodos hela sommaren och sedan bara gått runt hemma och städat lite.

Ska nog äta lite nu kom på att jag inte ätit mat och sedan sitta med familjen, ciao!!

hittade bilden på google

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0