Our hopeless place

Igår bakade jag med mamma hela dagen sen mot kvällen åkte jag ner mot stan och mötte upp Linda. Vi har hos Andrea en stund sen gick vi ut till mitt ställe som jag inte har besökt på över en månad! Det var Goya Nellykväll så de hade lite olika klädevent i början av kvällen sen kom det fler folk och det blev riktigt kul :) Idag tog jag en sväng förbi Maxi i regnet som jag absolut inte ville ut i men när jag väl hade kommit hem så hade jag kommit upp i tankar så mycket att jag plötsligt såg det mysiga i regnvädret. Jag lämnade matkassen hemma och tog en promenad i regnet i ungefär en timme och det kändes så skönt att få rensa sinnet lite. Nu är jag hemma igen och ska väl hjälpa mamma lite med bakning efter att jag vilat :) Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: oanna- Sveriges största funktionshinders blogg!

de är så kul att baka:)

2012-06-04 @ 13:27:59
URL: http://domkallarmighannes.com

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0