Sjung om studentens lyckliga dar!

Igår började studentveckan med brännboll i Bollan och det var roligare än väntat! Tyvärr regnade det och vissa klasser valde då att gå hem men jag gick bara runt och kände mig glad medan jag minglade runt bland klasser och dansade i regnet. Vår klass vann inte hela brännbollen men nog var vi bäst på vasa man har ju namnet Härskarklassen för en anledning ;)

Jag som inte hade biljett till efterfesten ändrade mig i sista sekund och köpte biljett på brännbollen så mot kvällen blev det Goya med alla studenter. Idag är det barrunda som står på schemat men jag kände inte för att gå på den för att en liten olycka skedde igår när vi förade innan Goya. Jag skulle öppna ett kylskåp och det flög ut tallrikar som jag försökte fånga i händerna som han gå sönder innan jag fångade dem på något sätt så jag skar mig i handen och kom åt någon nerv till fingret så jag inte känner något. Det kommer att bli bättre om några dagar sa dom på sjukrådgivningen men jag vill inte flänga runt så mycket eftersom att det fortfarande gör ont och vill heller inte att någon ska råka komma åt mig. Så istället för barrundan så har jag suttit och kollat på Wermland forever på datorn hemma. Känns faktiskt helt okej att ta det lugnt, skulle vilja göra det imorgon också men då är det vattenkrig som gäller så det blir till att ta nya tag!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack :)
deartom.blogg.se

2012-06-07 @ 19:05:24
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0