Be my guest

Igår var jag på GD/GIF ungefär hela dagen med min familj och när jag sedan kom hem åkte jag vidare till Bomhus och kollade på melodifestivalen. Första gången på länge som Sverige faktiskt har haft ett värdigt nummer att rösta på och det lönade ju sig utmärkt!

Idag är det morsdag så när jag vaknade idag ringde jag till mamma direkt och grattade henne sen gjorde jag frukost och satte mig i solen och åt. Älskar att sommarvärmen börjar komma så att man kan börja använda sommriga kläder och vara utan jacka utan att frysa sönder.


weheartit


Kommentarer
Postat av: Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Älskar Weheartit, Får man fråga vad du heter där om du har något konto? :)

Svar: Har tagit bort mitt konto/glömt lösenordet tyvärr XD
deartom.blogg.se

2012-06-04 @ 17:23:38
URL: http://loreen.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0