Lagom pigg

God morgon! Idag har jag vaknat med lagom ömma i kroppen efter hård träning på gymmet. Har köpt gymkort i torsdags och använt det väl hittills = varje dag. Tänkte ta mig dit idag också när jag klivit upp ur sängen och käkat osv för jag vill verkligen ta träningen på allvar nu och inte slarva för här ska vi bli fit!! Annars har veckan varit bra jag har gjort av med nästan alla mina pengar, idag är det en helg med Goya i siktet efter många slickhelger. Jag har saknat stället så mycket och det är event idag så jag hoppas att det blir kul. Ska väl ta mig ner till familjen nu och käka frukost så hörs vi sen! Btw lägg märke till att jag är uppe nu vid elva och har varit vaken i en timme UTAN att någon väckt mig :)


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0