Livet på en pinne

Imorgon är min sista schemalagda dag på jobbet och även om jag kommer sakna alla så kan jag inte låta bli att längta till dess jag får sova ut och inte behöva vakna till alarm. Egentligen skulle jag vilja gå på stan imorgon men eftersom att det är söndag så stänger stan tidigt, på måndag är jag barnvakt och på tisdag har jag tid men då tror jag hm-rean som jag vill åt är slut.
Just nu sitter jag och äter grönsaker och funderar på om jag ska förbi en kompis eller inte, är hur trött som helst och ska börja 6.45 imorgon meen jag vill ju.. Well see! Bye


Kommentarer
Postat av: viktoria.

En kompis va, visst.. ;)

2013-08-13 @ 23:30:00
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0