This i know for sure

God morgon, idag är en sån där dag då jag bara kommer glida igenom allt känns det som. Jag är barnvakt och får besök av fru Larsson snart men ändå ligger jag fortfarande i sängen och vilar. Senare idag ska jag laga mat och kanske städa för att sedan avrunda dagen på krogen, men bara kanske. Jobbet ringde idag och egentligen hade jag inte haft något emot att jobba idag men eftersom att jag är barnvakt så kunde jag inte tacka ja men det är så det är ibland, när man vill jobba kan man inte när man måste jobba är allt annat mer intressant ;) Hur som helst vill jag bara uppdatera eftersom att det var ett tag sen sist! Ciao


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0