Extremkall

Idag har jag varit på jobb nummer två och det gick väl okej men jag har blivit sjuk. Hosta, snuva, huvudverk, och en aning yrsel går inte så bra att jobba i så jag åkte hem och vila. Väl liggandes och vila ringer min chef från jobb nummer 1 och frågar om jag kan jobba från fyra idag. Eftersom att jag redan kände mig skyldig för att gå hem så säger jag ja, vilket är ganska dumt. Nu lär jag alltså åka och jobba iallafall fast jag är sjuk, pucko.

Igår kom min mamma och hennes jobbarkompis förbi och jag blev så glad av att se henne så det var knappt jag visste vad jag skulle säga. Kanske skulle hon/dom åka förbi här idag också men nu när jag ska jobba så får vi väl se. Ska upp och käka lunch nu ciao!


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0