On the run of meeting someone

Sitter på tågstationen nu och väntar på tåget som går 09.10 och man kan tänka att det är ganska konstigt att jag tar tåget så tidigt men det är för att jag vill hinna fram på dagen och inte runt 20-22 tiden som jag annars alltid brukar se till. Det ska bli skönt att få åka iväg fastän det inte var så längesen sist. Jag känner mig lite fången hemma när jag inte har så mycket att göra förrutom skolan, det blir som att man bara låter tiden rulla iväg. Nu har mitt tåg kommit!


Kommentarer
Postat av: viktoria.

Du bara reser och reser! Du kan ge mig lite pengar istället för att slösa på tågresor ;)

Svar: Haha om jag hade ;)
deartom.blogg.se

2013-09-12 @ 16:52:07
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0