Mycket

Idag//Igår har jag hunnit med en hel drös med saker! Jag har varit på Fjärran Höjder Badet och badat med mina syskon + kusiner i 2½timme. Sen har jag gått på stan med Jolla I X antal timmar som avslutades med film och godis hos Jolla. Jag tog bussen från Jolla halv elva och nu sitter jag här i min ensamhet och skriver ett brev till mig själv. För dig som inte har förstått än så kan jag berätta att denna blogg inte bara är tomma ord (som man skulle kunna tro) utan det är brev som jag skriver nästa varje dag, inte för att skicka utan för att komma ihåg och för att skriva av mig. Jag älskar att skriva för hand och jag brukar skriva ner alla mina drömmar som ibland går på 3-4sidor.^^
Jag måste lägga mig nu!


Tschuss!

Kommentarer
Postat av: Ronja ♥

sv: ja eller hur! angående kenza och tokio hotel får mig att koka men annars gillar jag hennes blogg =)

2010-04-10 @ 13:01:08
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0