Jag älskar att drömma

Inatt/förmiddagen drömde jag att jag skulle slå rekord i att dricka mest mjölk i två glas så jag hade två 1½liters i ett stort glas och precis när jag skulle dricka så kom min syster in i mitt rum och frågade om hennes kompis fick låna min plattång.. IS SHE INSANE?!? Vad är det för fel på folk som bara väcker folk utan någon som helst anledning i världen? Jag väcker ALDRIG folk med flit om det inte är viktigt vilket det abslut inte var eftersom att jag hade sagt readn igår att det var okej att låna min plattång. Jag blev skit förbannad och nu sitter jag här och gör ingenting bara för att jag inte kunde somna om. (jag brukar inte sova till fem i fyra men hela tanke sättet ändras när man inte får sova klart -.-)

Nu ska jag nog försöka göra något mer betydelsefullt och jag hoppas du gör det också!


Btw, du som skrev till mig i förra inlägget skrev typ annonymt ;)

Kommentarer
Postat av: Fröken M

jag hamnade här via bloggstart och ville bara önska dig enn skön helg =) Kram från Fröken M

2010-08-13 @ 16:03:38
URL: http://frokenmela.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0