My family(#2) is back!

Idag har både Euskari och Jolla kommit hem från turkiet/england så efter en stund på stan med min mamma och moster och min syster så har jag såsat runt hos Euskari hela dagen och medan hon har snackat om turkiet ;) 
Jolla var så trött efter hemresan så henne ska vi träffa imorgon/senare idag. Något som jag tror kommer förvåna dig stort är att jag för förstas gången har sett Twilight och kan faktiskt erkänna att han ser bra ut i filmen, men längre än så går det inte. Han ser ut som en kaluffs i verkligheten och thats fact så vi kan få fortsätta snacka om hur snygg han är så länge ni snackar om på film.

Sover kvar hos Euskari så jag lär chilla med skrivandet :)

Seriöst tjejer -.- FULT

Fint :)

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0