Nail art <3

Jag vet inte om jag har nämnt tidigare i bloggen att jag håller på med nail art, det är iallafall en grej som intresserar mig jättemycket och något gör jag det själv. Dock gör jag det bara på mina egna naglar vilket är fint och orginellt men väldigt jobbigt. För det första så tar det minst en timme att måla sen lossnar nagellacket efter ett tag eller så går en nagel av och det är minst sagt irriterande. Därför är det en finulig typ som har kommit på lösnaglar som är helt perfekta! De går inte av lätt, man behöver inte måla om och det tar en halvtimme att fixa MEN när man har lösnaglar så är det inte lika speciellt längre för då är man bara som vilken gävlebo som helst och ingen ger komplinganger till sånt. Don't get me wrong jag menar det inte ordagrant det jag menar är att det inte är speciellt att ha lösnaglar för sånna kan man köpa medan långa färgglada riktiga naglar drar till sig uppmärksamhet. Enough said about that here are some pictures!







Kommentarer
Postat av: Jossan

SV: Roligt att ngn gör det ;)

2010-08-19 @ 20:45:37
URL: http://josefinolofsson.webblogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0