På något vis...

Kom jag in på en hemsida som har helt sjuka kläder som jag har blivit kär i. Såklart kostar kläderna från 300kr till 4000kr så att köpa en klänning där är ju inte att tänka på i mitt stadie, men en vaker dag kanske man kan kapa plånboken för en vacker never-let-go klänning :)
Hemsidan heter HarveyNicholes.com och om du, lik sommig skulle finna nöje i att köpa onödigt fina kläder för onödigt höga priser så är du mer än välkommen att besöka sidan. ( jag vill typ att folk ska bli van med snygga kläder så att det inte blir en suprise när jag kommer till skolan med värsta outfiten ^^)

http://shop.harveynichols.com/fcp/categorylist/shop/women_womenstops?resetFilters=true

BTW, jag är i Uppsala peps

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0