You sick basterd!

Nu lagom till skolstarten så har jag blivit sjuk vilket blir suveränt eftersom att jag ska få hem en utbyesstudent nu på torsdag som säkert inte förväntar sig sjuttiotusen papper+nysar som ett första intryck :) Spännande att "break the ice" med en nys!

Annars så tänkte jag berätta för er som är intresserade(ingen) att jag har fattat ett beslut och köpt lösnaglar som jag har målat själv. Måste säga att jag blev lite chockad när jag klippte av mina egna naglar och tog bort nagellacket, mina fingrar såg ut som korvar och då insåg jag att jag nog inte haft så korta naglar på flera år. Jag har aldrig trott att en liten sak som naglar skulle spela roll men jag kan inte längre förstå tjejer som har naglar som slutar innan nagelbandet.




Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

haha, har nog inte haft ner trimmade naglar sedan jag använde lösnaglar, flera år sen, så sjukt ovant känns det :P

2010-08-29 @ 10:12:00
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: viktoria.

Haha break the ice ;) <3

2010-08-29 @ 12:01:28
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0