Antligen!

Antligen har jag fatt tag pa ett internet kafe! Jag har varkligen langtat efter kontakt med folk pa internet. Tyvarr har vi ine sovit mycket alls pga att folk har velat sova over i vart hus sa vi har sovit tre pa en madrass for tva da jag och Isatou samt mamma och Sirrah har blivit somnlosa. Jag borjade bloda nasblog igornatt for att jag sovit for lite och jag borjade bloda idag ocksa SA om inte jag for sova inom kort sa vet ingen vad som kommer att handa. Har tagit manga bilder och filmer som forhoppningsvis kommer upp senare under resan men idag sa har jag tyvarr inga bilder for att jag inte tog med mig sladden till ipoden. Jag lar dra om nagra minuter men jag hoppas att jag kommer blogga mer senare!

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0