Fett konstigt :s

Det första som är konstigt är att jag tror att jag har hittat en dubbelgångare av mig själv. Idag var det premier för Dark side of the sun och den var som väntat en video med massa klipp från Humanoid konserterna. Såklart satt jag på min tron och kontrollerade hela videon men i slutat av videon såg jag någonting som fick mig att skrika på ett konstigt vis, tänka confused, skrika lite till och spola tillbaka videon. Det jag såg i slutet av videon var JAG altså tjejen stog på precis samma ställe som mig när jag var på konserten,  hon hade mer eller mindre exakt lika hår som mig och hon så ut som mig på riktigt! Jag trodde att jag såg mig själv men eftersom att det skulle vara too good to be true så kollade jag på videon ännu en gång extra saaaAaaakta och såg då att det inte var jag.
Men seriöst det händer ju typ en på tusen att man ser/träffar en person som ser ut som en själv unless you´re twins but that doesn't count.
jag ska försöka ladda upp en bild från videon.

Andra saken som är konstig är en cover på låten Strange med Kerli ft. Tokio Hotel, jag vet itne hur jag kom till just de klippet på youtube men när jag lyssnade så blev jag helt suprised. Jag vet inte om tröttheten tar bort den goda delen av mig men det låter förjävligt och pinsamt är det också hur folk som sägs vara duktig på musik kan missa spåret så här det är ungefär som om jag skulle sjunga på blinka lilla stjärna och strunta i att sjunga orden blinka, lilla och stjärna.. Det är nog tröttheten som bedövar men jag hoppas att du får en trevlig midsommar och dröm om din man imorgon!

btw nu är simskolan slut och jag kommer att sakna barnen ;(

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0