Känner mig less i magen..

Dear Tom jag borde börja mina inlägg så. Iaf några !
Eftersom att jag är utbildad till simlärare så vill min mamma att jag ska lära min lillasyster att simma och det tycker jag är helt förståligt men jag har några problem; det första är att barn inte orkar simma i mer än 1h inte 5h och jag tycker inte om att vara där, det är inte lika kul för mig som för henne.

Men annars så kan jag ju bara säga att jag ska jobba imorgon på call-up för där "jobbar" ju jag(hatar jobbet som telefonförsäljare har varit där 1/1 gång och tänker INTE jobba kvar. Det suger-.-)
Jag ska säga upp mig nu lite sent ute med tanke på att jag egentligen ska jobba idag men bättre sent än aldrig right?

Så jag får nog dra slutsatsen att bita ihop och simma med min syster på badet imorgon istället för att jobba. Det är en god gärning och sånna är ju bra för karma!^^
btw jag förökte lägga upp klippet men det gick inte så jag kanske gör det imorgon istället!


guys you better watch out for this hottie!

Kommentarer
Postat av: Dolli

SV: Tack ! :D

2010-06-17 @ 02:22:50
URL: http://dollithedoll.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0