Tystnaden som uppstår...

Jag brukar skriva dikter ibland när jag är övertrött och jag tycker att det är så roligt, ibland sitter jag och asgarvar klockan tre- halvfyra på morgonen åt mina egna rim och skämt som jag hittar på hahaha.
Saken med mina dikter är att dem är väldigt personliga och speciella och på senaste tiden har det uppkommit em massa grupper på facebook som påminner väldigt mycket om mina dikter.. grupperna som oftast börjar med:
Tystnaden som uppstår..
och jag älskar grupperna speciellt de som egentligen inte har någon mening som Tsom uppstår när man inte kan göra en bakotvålt med sin häst. Jag menar snacka pinsamt att inte kunna det :o


BTW Idag var jag i furuvik(nöjespark) med familjen och blev näst intill sparkad i huvudet av en clown-.-
Tschuss!


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0