Juni 30, 2010 + Juni 29, 2010(Grattis till min syster =)

Dear Tom its me writing, how are you doing? you've been out of the spootlight for quit some time now. Igår var jag i leksandsommarland med Euskari, hennes familj + vänner hela dagen. Det var jättemysigt, förutom allt badande åkte vi fyrhjuling, gocarts, hoppade på luftbubbla, gick igenom en hinderbana och sköt med luftgevär som var tungt som satan hade jag varit i skogen och träffat en björn skulle björnen behöva hjälpa mig, SÅ tungt är det -.- . Från Dalarna till Brynäs idag var min första dag på mitt nya jobb det var en helt okej dag, jobbade från 08.30-17.00 och förmodligen så kommer det se ut ungefär lika de resterande dagarna. Imorgon så ska jag umgås med Jolla min blivande fru efter jobbet så det blir nog inte allt för mycket bloggande ;)


http://www.sommarland.nu/hoppbubblor.html
Den här hoppbubblan hoppade vi på tillsammans och jag kan lugnt säga att det man ser på videon är FAKE
man flög som en vante och jag tappade balansen minst 4-5ggr men kul var det iallafall!


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0