Wink with your eyeball

Jag har en tendens att strunta i allt som går/är dåligt, bekanta, tv-serier, skolan, skolan, det hemska stället jag går till varje dag... skolan.
Sedan förra året är det bestämmt att barn i lägre klasser än 8:an ska börja med nationella prov och vanliga prov osv. för att folk i yngre klasser ska bli van med prov och det kan jag säga dig, gör mig riktigt glad att jag inte är yngre för då skulle jag nog boxa ner en lärare eller kanske kasta sten i alla rutor i skolan eller varför inte bränna upp bajskorven? Jag är lite less på att ha 50 000 prov i veckan och ändå började jag med prov när jag gick i 8:an, hur ska det gå med alla små stackare som börjar med prov på dagis? Jag tror inte att äldre människor förstår när vi säger att det är jobbigt i skolan för när jag tillexempel säger att jag är trött och irriterad så säger dem: Kämpa på det lönar sig tillslut! Hell to the no, ljug inte för mig era muppar det lönar sig inte och säg inte att ni vet för jag vet att ni inte vet för ni går inte i skolan och om det nu skulle vara så att ni visste så skulle ni ALDRIG tänka tanken att säga så till en annan person som går i skolan.

Nu är det snart sommarlov vilket jag välkomnar med öppna armar men vänta inte för länge på något gott för det lönar sig aldrig(den som väntar på något gott väntar aldrig för länge men väntar man länge nog så kommer något hemskt med på köpet).
Nu kommer ju alla resultat av allt jobb man har gjort under året och det är den här tiden på året man inser hur dum man har varit, låtit sig själv luras av de här "det lönar sig tillslut-människorna" ännu ett år!
Det händer ju varje år varför glömmer man? Varför glömmer jag?

Svenska regieringen förstår inte hur det är för de går inte i skolan så det är DERAS FEL om Sveriges skolbefolkning går under år2020 för att folket kommer inte att orka.

Slutsats: JA MAN BLIR VAN MEN NEJ MAN MÅR INTE BÄTTRE AV DET.

Jag fick reda på mitt slutbetyg i RELIGION A igår och MATEMATIK A idag och IDROTT & HÄLSA A iförrigår
och såklart blir man lite less när man inte får de betyg man ville ha men om man visar sig vara ute i skogen och cykla så tappar man bort sig och börjar gråta. Jag orkar inte...

Tschuss!


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0