KapAow!

Jävlagävlebor som har köpt alla bruna bikini som jag skulle köpa idag. Ni är så elaka!
När sånna här saker händer jag har bestämt mig jag går till attack och någon tar bort mitt mål så blir allt helt FEL. Jag kan inte konsentrera mig och det slutar med att min plånbok får ett jättehögt tryck så jag måste släppa lös pengarna innan plånboken sprängs! Det är helt galet och du skulle ha sett idag när jag lättade på trycket. Jag var inne på Veromoda där jag aldrig i hela mitt liv har köpt något och kollade runt på lite jackor såklart hade jag högtrycket i bakhuvudet men tänkte inte så mycket på det tills jag provade en beige sommar jacka. Hela min väska började skaka och mitt inre jag erövrades av jackans läskiga röst och helt plötsligt var jag 400kr fattigare. Jag vill inte svära i bloggen men VAFÄN!

Det är en fin jacka och så men whats up with the budget? NOTHING its down så nu måste jag smyga runt och skämmas ända till den 31maj... pinit*-*

Tschuss!

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Men du det var väldigt vad din plånbok verkar aggresiv!

2010-05-18 @ 18:03:41
URL: http://w

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0