Oh snap!

Jag tycker att det är otroligt roligt med badkläder och jag skulle köpa tusen stycken om jag hade råd men det har jag inte och tur är väl det.. Det jag försöker säga är att jag förmodligen(95%) kommer att köpa ännu en bikini imorgon delvis för att den är snygg och billig, delvis för att jag är beroende.Sedan kommer jag att beställa en till bikini inom en snar framtid som jag faktiskt har gillat sedan förra året. Det är bara så att jag ÄLSKAR bikinis och det är nog en av de få grejer som jag kan köpa utan att bry mig om pris i förhållande till användning.
Vad tycker du om dessa hotties?



Visst sa jag att jag köpte en grön bikini förra veckan?

Och när jag ändå var i farten så hittade jag lite annat godis :)



Tschuss!


Kommentarer
Postat av: viktoria.

Jäkla skit! Nu fick du mig att tänka på dessa nedrans bikinis ännu mer -.- btw, cirkus 15 kronor för skjutsen hem u fredags, påminnslse bara! eller så får du 35 kronor av mig för bilderna så är du inte skyldig mig? what do you say? :)

2010-05-16 @ 22:38:50
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: viktoria.

Sv: Förutom revolutionerna har vi väl sekterna att göra klart, plugga lite matte inför NP på fredag & så den där nedrans tråkiga grekiska myten på svenskan. Har btw tappat bort mitt papper. Superkul! ;)

2010-05-16 @ 22:43:22
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: viktoria.

Ja men då får du 50 kronor av mig så får jag 15 av dig ;) nice! Och nej jag ska in på någon dum rättegång. Eller jo det kanske jag ska? Jag vet inte! Tror det. Men åh då orkar jag inte gå på franskajävel -.-

2010-05-16 @ 23:05:17
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0