Shaman--

Jag sitter i skolan med Jolla & EUskari och kollar upp lite information om shamanism, det går väl sisådär vi sitter och kollar på bloggar och är inne på fb men det är faktiskt helt lugnt för v8i har gjort ganska mycker på filmen och jag ska bara skriva ut lite texter om shamansimen som vi ska använda när vi filmar fortsättningen.
Du skulle ha sett när vi filmade igår jag skulle bära Jolla på axlarna medan Euskari skúlle hålla i henne så att hon inte skulle ramla... det slutade med att hon hängde upp o ner på min rygg och skrek.
Det roligaste av hela händelsen är att kameran fortfarande vad på så allt blev filmat!
Jag ska försöka rita en bild så du får se på ett ungefär;
dnsjkgl

 

 

Tschuss!


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0