LOCA

Jag har skrivit i förra inlägget tror jag? att ett klipp var på väg och nu har det kommit! Jag gjorde det igår efter att jag klippt mig och musiken står för mitt humör igår;) För övrigt så har jag haft träning i 3timmar idag så jag är lagomt seg och mysig orkar knappt äta, slutade för 2timmar sen. Nu tänkte jag iallafall kolla lite bloggar och försöka smuggla ner lite mat i magen, har varit magsjuk och haft mig så mat är inte lika frestande längre.



I´m crazy nut you like it loca loca loca you like that I aint easy loca loca loca

Kommentarer
Postat av: viktoria.

You look awesome girl.

2010-11-07 @ 17:01:52
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0