MIraklet


På tal om Di Leva så måste jag säga att han är någon jag har hatat när jag var liten MEN
nu när jag har blivit lite äldre har jag börjat förstå mig på hans musik och jag tycker att han faktiskt är en väldigt bra sångare! Han är väldigt egen vilket inte är vanligt bland atister nu fö tin' ;) Ska kika lite på Pansionärsjävlarna ett asroligt program som Viktoria tippsade om på femman, det är pansionärer som beter sig som ungdommar.
Tycker att musik creates life so listen to miraklet now Tschuss  

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Du samma här jag har typ hatat Di Leva för han är så knäpp men han har massa vettigt att komma med. Dock kommer jag aldrig kunna gilla honom för det går mot mina principer!

2010-11-14 @ 13:46:05
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0