Vad sägs om en tider hun?

Jag var hos ett par kompisar och hälsade på som hade tigrar hemma! Dom var tama och gick bara runt i lägenheten men det sjuka var att det var runt 5-7styckna som då bodde med deras husse. När jag kom dit så blev jag först chokad och visste inte riktigt vad jag skulle göra sen när jag gick där ifrån såg jag ägaren stå vid en soptunna och i soptunnan låg det tigerungar! Jag fick hålla i en nyfödd tigerunge som var lika stor som en kattunge hur söt som helst som jag ville ta med hem. Jag frågade ägaren/min kompis om jag fick den/honom/henne och det var okej för att han hade så många, men då började alla tankar flyga omkring i mitt huvud. Om jag tar hand om en tiger så hjälper jag till eftersom att de är fridlysta men den kommer att bli tam så den inte kan föröka sig och då gör jag ingen skillnad egentligen, så vad gjorde jag om inte lämnade över tigerungen till ägaren igen;( DEN VAR ASSÖT men lite too good to be true... så vaknade jag -.-

ungefär så här såg dom ut fast små som kattungar:)

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0