Finaly home :)

Nu är jag äntligen hemma i Gävle och jag kan lugnt säga att det är en fantastisk stad så all you whiners zip it! ;)
Jag orkar inte skriva något långt om hemresam och inte orkar jag skriva vad jag har gjort heller men jag har min mobil i datorn så bilder blir det nog!

Viktoria och Linda på hotellrummet/vandrahemmet :)

Jag och Viktoria på bowlingen som för den delen var mitt favoritställe i Tjeckien :)

Det här är i skogen där vi vandrade runt som skogsmullar och jag kan säga att det var ashögt på vissa ställen!

och Praha(Prag) som är asfint faktiskt värt att kolla på stadens skönheter om man inte har en guide som inte stannar
-.-



Och nu ska jag lägga upp en bild som inte handlar om Tjeckienresan överhuvud taget utan om hår!
Jag tänkte faktiskt färga håret lila/svart what do you think?:)

btw bilden på mig är när jag sminkade mig därav tape och vitt runt ögonen


Kommentarer
Postat av: Ida - A princess diary ♥

Hej på dig sötnos! :) Just nu lottar vi ut en GOODIEBAG med produkter ifrån bland annat Clinique, Guldfynd och Loreál.



För mer info och för att komma direkt till inlägget, klicka på länken: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-en-goodiebag-fylld-med-det-har.html



Var gärna med och tävla. Du förlorar ju ingenting på det :)

2010-10-23 @ 20:34:28
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/
Postat av: viktoria.

Asnice design dude! Och jag snor några bilder. Btw så är bilden på mig och Linda nästan lite för farlig för att ens ha ute. så hemsk är den x) <3 pussen!

2010-10-24 @ 19:26:21
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0