Update from 2/10-10

Sitter just nu på dragon gate med familjen och har nyss käkat riktigt god mat. Det var tänkt att vi skulle få massage också men det var stängt vid den sektionen så de får bli en annan dag. Efter maten blir det av mot Uppsala där vi kommer att släppa av min pappa och sen åker vi hem igen:)  Jag tycker att det är roligt att göra sånna här spontana utflykter med familjen för det är inte så ofta man gör saker tillsammans när alla jobbar och går i skolan. Btw så har jag beställt en jeansklänning från nelly.se som jag har hämtat ut idag, jag är lite worried för att på något konstigt sätt så slutade kostnaden på nästan dubbelt så mycket än vad som stod så jag kan typ inte lämna tillbaka den om den inte passar ..:s  sitter i bilen nu och joxar med mobilen som inte har allt för mycket batteri så nu ska jag lägga av :) Tschüss

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0