Vadå träningsverk?

NU ÄNTLIGEN ÄR DET LOV!
Den här lov veckan har varit VÄLDIGT eftertraktad både för att få skippa skolan för ett tag(kunna andas)
hinna vila ut efter Tjeckienresan(soooova) och fira Halloween som jag älskar. Såklart så är det inte bara slapp som gäller när det är lov utan jag har 13kg läxor med mig hem och så har jag börjat på Amerikanskfotboll FINALLY :)

Jag har varit med två gånger hittills och jag kan klart säga att det är det mest krävande sport jag någonsin har spelat, tränings pass på 2½ - 3timmar mellan 3-4ggr i veckan har jag att se fram emot så min träningsverk som jag har i både rumpan och låren är nog något jag lär vänja mig vid!
Ska faktiskt lägga mig snart för jag är astrött och har som sagt träningsverk och i ryggen också för den delen-.- 


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0