I feel dislocated

  • Skor; Du har säkert sett reklamen på Reeboks nya easytone skor som tränar både ben och bak. Vill ha!
  • Ganier andsikts mask + facewash + lotion det är alltid bra med ansikts mask
  • Noppa ögonbryna har jag velat göra ett tag nu men annat har kommit ivägen hela tiden -.-
  • Armani Parfymen som jag egentligen skulle köpa i stockholm
  • Underkläder
  • Spara till en eventuell resa

Detta är min lista över saker jag vill ha/göra och jag hänner mig själv sjunka lägre och lägre ner i mina egna begär. Jag vet inte i vilken enda jag ska börja i och pengar är inte att tala om!
I feel dislocated..

från konserten 4/3-10


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

fan, du påminde mig just om att jag måste nopra min ögonbryn :o glömmer alltid det, komer och tänkka på det när jag sminkar mig innan jag ska iväg, men då är det försent :o

2010-09-12 @ 23:26:13
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: viktoria.

Du är så dålig på att uppdatera att jag nästan raderar din blogg ditt cäpä!

2010-09-18 @ 13:18:10
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0