Ingen man var hemma med sina barn frivilligt

Eftersom att jag nästan aldrig gör några inlägg har jag bestämt mig för att skriva från mobilen istället för datorn för den har jag iallafall med mig överallt så nu blir det inga dåliga ursäkter-.- just nu sitter jag i skolan och gör typ ingenting för att jag inte har någon lektion, det är lite irriterande att jag inte tänkte på det tidigare eftersom att jag typ hade kunnat ligga och sova hemma vid den här tiden.      Nu har jag iaf mer tid till att träna till samhällsprovet som jag ska har om några timmar men egentligen spelar det ingen roll för jag har min bok hemma :) Mitt internet på mobilen är urfubktion i skolan och utanför hemmet så därför kommer inläggen ändå inte upp förns jag är hemma:/ Annars är det chill med mig nu, har käkat hemmagjord Pizza och börjat lite smått med naturkunskapen så jag känner mig faktiskt lugn ! Citatet kommer ifrån valsnacket som jag för övrigt valt att skippa schabbla om,, men citatet är nice tycker jag

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0