Dziewczyna

Man kan ju föundera över om det är så nyttigt att ha en blogg när man går i skolan för man skriver ju bara om tja du vet.. Jag känner att jag vill fortsätta för mitt eget bästa(så att jag kommer ihåg alltså), men det är ju så tråkigt och ointressant så man vet typ inte var man ska ta vägen :o

Sitter i skolan nu och har nyss gjort färdigt naturkunskapen som är till idag och ska fortsätta med den andra naturkundkaps läxan när jag kommer hem tänkte jag och sen lär jag börja på svenskan och sen kanske jag ska bygga en egen bil och börja övningsköra med den så att jag inte blir rastlös för det är lätthänt när man har mycket i skolan OR NOT-.-

Det var längesen jag la upp en blid så varsågod!
 


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0