Please don't drift away from me

Måste säga att det har varit riktigt härligt väder ute den här veckan och den har varit awsome!
I fredags hade familj och vänner fixat en överrasknings fest till mig och i går var jag med viktoria på stan och sen låg vi och stekte resten av dagen på hennes framsida. I dag ska familjen till min bror och hans tjej och äta middag som senare följs av film hos "sjuklingen". Vi ska kolla på the last airbender som jag inte har sett så det blir nog asnice. Kom på igår att jag fakstiskt bara har hälsat på Linda en gång under hela lovet så nu har jag lite dåligt sanvete men det ska det nu bli ändring på iaf<3

Ska visa er hur chic jag ser ut idag, brukar inte använda kläder som "alla andra" använder för jag tycker inte om att vara en i mängden men idag har jag fakstiskt långklänning!

 
har tagit bilden från google, det är inte min bild


Kommentarer
Postat av: lovisa

haft en bra start på veckan?:)

2011-04-26 @ 09:57:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0