If I went away you could do anything

Idag har varit till olssons tyger och köpt tyg + tillbehör, lämnat tillbaka "Ljudet av ditt hjärta", Lånat ännu en bok inom "the twiligt saga" fast på engelska oooch hyrt Eclipse. Jag fastar idag så man måste göra saker hela tiden för att inte bli allt för hungrig. Har kollat på Eclipse och det var väldigt kul att lyssna på kommentarer som Robert Pattingson & Kristen Stewart tillade under filmen, tycker att det är så konstigt att höra speciellt Robert Pattingson prata "vanligt" eftersom att han har amerikansk dilekt i filmen men brittiska dialekt i vanliga fall.
Nu måste jag vänta i en till två dagar på att den sista boken ska komma in så att jag kan börja läsa för jag skulle mer än gärna vilja läsa färdigt allt på svenska innan jag börjar skolan igen och det gör jag nästa torsdag :s

  

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0