Inte som det ser ut..

Igår fixade jag mina ögonbryn + fransar men det blev inte så lyckat.. Det visade sig att jag är allergisk mot limmet man använder för att förlänga ögonfeansarna så mitt öga blev väldigt irriterat och vi blev tvugna att ta bort fransarna. Som tur var hade vi bara hunnit med ett öga, men det hann ändå gå ganska långt så nu har jag fortfarande limm på mina fransar och det känns som att jag ska få ögoninflamation. Idag har jag börjat fasta och sov därav väääääldigt länge så jag har fortfarande sovkläder på mig he..he tror att vi ska bryta fastan tio över nio idag så det är inte så långt kvar.
Tumblr_lnfqq9jaus1qzfl2oo1_500_large
Ser väl inte ut precis sådär men nästan.  weheartit

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0