Raceförare?

Hallå vad händer? Har nyss haft middag med familjen + moster och hennes familj hummerräkgryta med sallad och bröd, inte illa att bryta fastan med! Sen har jag varit så mätt så jag bara såsat framför The fast and The furious. Man blir värsta taggad på att race när man ser dom filmerna och när jag tänker efter skulle det nog vara väldigt bra träning (inom körning såklart) för mig som helst vill ha körkortet utan träning ;) Ärligt talat skulle jag faktiskt vilja lära mig lite race tekniker så att jag kan se lite mer fram emot körning för det går inte fort fram för mig.. Har övningskört i alldeles för många månader för att vara på den nivån jag faktiskt är och jag som ville vara duktig och ta körkort i tid -.-

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0