Gonna be ok one day one day


Jag och Amanda :)

Vem säger att man inte kan laga mat bara för att man inte gillar det?

Notera att golvet glänser! Jag är inte den som skyndar för att städa rummet men när jag kom hem från Österrike var det faktiskt dags så jag torkade golvet för HAND och det kommer jag nog att fortsätta med för man blir ganska nöjd när golvet glänser haha!

Lite bilder från veckan som har gått!
Jag har precis lagat mat nu och tänkte dra ner till stan för att låna en eller två böcker .. ha ha ha pinsamt beroende, men det är ju så regnigt ute och då vill man inte ut så vi får väl se om beroendet drar ut mig iallafall eller om jag väntar till imorgon. Jag undrar vad jag kommer att göra när allt är slut, jag tänkte läsa om hela serien på engelska men när jag är klar med det så är det knappast november och sist jag kollade ska den sista filmen ha premier i november what to do what to do?? Är du eller har du varit lika beroende av Twilight Saga och vad tusan gjorde du när du var färdig med sista boken??

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0