I Want It To Be You

Har haft en konstig känsla idag som jag tror att jag aldrig har upplevt förr, jag är en ganska känslokall person och det faller sig naturligt för mig men idag fick jag höra en tråkig nyhet som egentligen inte berör mig och den gjorde mig faktiskt illa berörd på något konsigt sätt. Kanske har läsandet satt spår i huvudet på mig vem vet..?

Har inte suttit vid datorn på några dagar och har faktiskt inte saknat den allt för mycket. Kan vara skönt att inte vara så fast men det blir lite jobbigt när man väl kommer tillbaka till datorn och ska gå igenom alla blogginlägg på bloglovin -.- Har Iallafall hunnit vara med både Viktoria och Fredrik samt hälsat på min syster som jag inte hade träffat på ett tag. Har läst ut andra boken idag och blev ungefär lika sur som jag blev när jag läste ut första boken .. eller kanske inte men det är så irriterande att slutet är så öppet ungefär som att den skulle sluta mitt i en mening!

Söt bild?


Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0