Til the Sun Comes up Disco Romancing

Jag fick en väldigt trevlig överraksning för nån dag sen att jag troligen kommer att åka till Italien Milano med mina systrar nästa vecka!! HOW AWSOME?!? Viktoria och Linda ska också åka till Italien nästa vecka och kommer vara borta i tre veckor så jag trodde att jag skulle bli ensam kvar i Gävle som förra sommaren men nu kommer jag få göra något kul besöka Italien. Viktoria och Linda kommér inte att vara i samma stad som oss så vi kommer nog inte träffas men ser ändå fram emot att få åka :D

Imorgon ska jag umgås med tjejerna och äntligen få återförenas med Linda som jag kanppt träffat på hela sommarlovet lookin´forward to it.

Gammal bild från i vintras tror jag :)

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Haha men gud hur man såg ut...

2011-07-18 @ 10:38:56
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0