To The Barbershop





Idag var vi och fixade haret, och det var .. intressant? jag skulle permanenta haret rakt och jag sa att jag ville att det skulle halla lange sa dom tog verkligen i med hard handskarna for att fa det att halla med alla mojliga metoder och det verkade verkligen fungera men sa satt som in spolar sa det blev lockigt. Allt arbete de lagt ner pa att gora mitt har rakt som bort blast -.- jag hoppas att det inte kommer att forbli lockigt efter tvatt men annars far jag val platta det. Ar nojd med haruppsattningen i alla fall, ser ut som att jag ska pa brollop eller typ sextiotals frisyr!

S fixade ocksa haret klippte lugg och hon blev jattesot i det men I:s har gick inte att fixa for det har blivit dreadlocks, det anda man kan gora ar att klippa det riktigt kort sa hon far fixa haret i sverige. Vad tycks annars om haret?

Kommentarer

What do YOU think:

And you call yourself:
Remember me...

E-mail: (It will not show)

URL/If you got a blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0